רמלה - קרובה ללב שלך

כתבות 2019 - כללי

צופי אחווה –מטיילים ונהנים

שבוע שעבר, יצאו חניכי השכבה הצעירה ומדריכי צופי רמלה - שבט אחווה לטיול בן שלושה ימים בהרי ירושלים כהמשך להגשמת הרעיון של חינוך לערכים, אהבת  והכרת הארץ

הטיול  נפתח  בהתנדבות בעמק הצבאים בירושלים בה חניכי השבט אספו מידע אודות הפרחים והציפורים בעמק שישמשו לצורך מחקר מדעי . בהמשך היום, כאשר השמש כבר שקעה, הדלקנו את הפנסים ויצאנו לטייל בדרך בורמה, את המסלול סיימנו באנדרטת מחל.

ישר בסיום המסלול נסענו אל חניון נס הרים בו הקמנו את המחנה שלנו לשלושת הימים הקרובים.

ביום השני של הטיול קמנו מוקדם בבוקר ונסענו לכיוון ירושלים לטייל בשביל המעיינות, במהלך המסלול התנסו חניכי הקורס שלנו - גדוד ארד בהדרכות שונות והעבירו לשכבה הצעירה של השבט פעילויות כיף ותוכן על המקום.

בערב יום השישי קיימנו את מסורת השבט בטקס הדלקת נרות שבת וקבלת השבת כאשר כל חניכי השבט ישבו מסביב לשולחן עם חולצות לבנות ושרו שירי שבת.

ביום שבת, אחרי ארוחת הבוקר יצאנו רגלית אל חרבת בית עיטאב, במסלול מאתגר שבסופו הגענו אל פסגת ההר שעליו נמצא מבצר בית עיטאב מהמאה ה-12.

את הטיול סיימנו במסדר שבטי מרגש בהשתתפות חניכי ומדריכי השבט.

עופרי אוחיון, המרכזת הצעירה של השבט מסכמת את הטיול ואומרת ״היה מדהים. המסלולים היפים הצוות התותח והחניכים המקסימים הפכו את הטיול לחוויה מדהימה ובלתי נשכחת!״

שבי ארמא הורה מלווה שיצא לטיול אמר :  ״בתור הורה לילדה בת 9 שזו שנה ראשונה שלנו בצופים וטיול ראשון שלנו.. אהבתי  לראות את עבודת צוות של ההורים המתנדבים ואת המדריכים הצעירים איך הם דואגים לילדים שלנו.. אז יישר כוח ותודה רבה.״

מזמינים אתכם להתעדכן באירועי השבט ולעקוב אחרינו בפייסבוק ובאינסטגרם הרשמי של שבט אחווה