רמלה - קרובה ללב שלך

,

כתבות 2016 - כללי

פנייה למוקד 108 ישירות דרך אתר עיריית רמלה

מעתה ניתן לפנות למוקד העירוני ברמלה 108 ישירות דרך האתר העירוני. ראש עיריית רמלה יואל לביא: השירות החדש יגביר השקיפות, יחזק וישדרג את הקשר והשירות לתושב
כחלק מהתחייבותה של עיריית רמלה לספק לתושבי העיר את השירות הטוב והמתקדם ביותר, לשיפור השירות וזמינות המערכת העירונית לתושבי העיר אנו שמחים, לבשר לכם על אפשרות חדשה בפניה ישירה למוקד העירוני  108 דרך אתר האינטרנט העירוני.
ראש עיריית רמלה יואל לביא ציין, כי במסגרת הגברת השקיפות, חיזוק ושדרוג הקשר והשירות לתושב, החליטה הנהלת העיר לקדם השיפור לתושב באמצעות פנייה למוקד העירוני ישירות דרך האתר העירוני. "לצורך הגברת השקיפות עשינו כברת דרך חשובה עם אתר עירוני מונגש, מעודכן ומקיף יותר שעבר באחרונה עיצוב מחודש, דף פייסבוק זמין וידידותי, אפליקציה חדשה "עיריית רמלה" באמצעותה ניתן להעמיק את הידע בכל הנוגע לפעילות העירונית הענפה בנוחות ובשקיפות מרבית, ועתה גם פנייה ישירה למוקד העירוני דרך האתר".                                    
מנכ"לית העירייה הגב' איילת כהן הדגישה כי "מחד זהו צעד נוסף בשקיפות הרשות המקומית לתושביה, ומאידך מביא לשיפור ושדרוג המערכת הארגונית הפועלת אל מול תושבי העיר". מנהל המוקד העירוני גילעד פינקלשטיין ומנהל מחלקת המחשוב משה מורדוך ציינו, כי שירות חדשני זה מאפשר שליחת פניה באמצעות אתר האינטרנט ישירות אל המערכת הממוחשבת במוקד העירוני, הוספת צילומים של המפגעים אותם התושבים מעוניינים להסיר, קבלת מספר פניה ומעקב בכל רגע נתון אודות סטאטוס הפניה שהוקלדה על ידי התושב. צוות המוקד העירוני  108 לשירותכם 24 שעות ביממה. פרטים באתר העירוני בפרק המוקד העירוני.
להלן הלינקים באמצעותם ניתן לפנות דרך האתר למוקד העירוני:

http://ti0.mokedcrmc.org/Ramla/NewTask.aspx?TypeId=205C8F43E0WW

בירור מצב פנייה: 

http://ti0.mokedcrmc.org/Ramla/CheckStatus.aspx?TypeId=205C8F43E0WW

 

 

חזרה
Facebook