רמלה - קרובה ללב שלך

,

מחלקת משאבי אנוש

מחלקת משאבי אנוש

תחומי האחריות של מחלקת משאבי אנוש:
 

קליטת עובדים. פרסום מכרזים פנימיים וחיצוניים, ראיונות קבלה לעבודה וקביעת תנאי העסקה. תנאיי עבודה ושכר. יישום חוקים, תקנות והסכמיי עבודה, לרבות הסכמים פנימיים. ביצוע מסלולי קידום והענקת קביעות. סיום עבודה. פיטורי עובדים, קביעת זכאות לפיצויי פיטורין, טיפול בפרישת עובדים, קביעת זכויות ותנאי פרישה, קביעת זכאים לקצבאות שארים. טיפול בניוד ושיבוץ עובדים.

 
  • בריאות: הפנייה לבדיקות כושר תעסוקתי לפני כניסה לעבודה, הפניית עובדים לבדיקות תקופתיות בהתאם לצורך, הפנייה לבדיקת כושר תעסוקתי לפי הצורך.
  • נוכחות: בדיקת נוכחות, אישור תשלומים ונלווים שונים,הנפקת דוחות נוכחות חודשיים לכלל העובדים וטיפול בנתוני נוכחות הדורשים טיפול.
  • היעדרויות: זיכוי ימי חופשה ומחלה, מעקב אחר ניצולם, תאונות עבודה.
  • טיפול בתביעות,דמי אבטלה ודמי לידה.
כתובת וטלפונים:
  • רחוב מבצע משה 9, רמלה 
  • טל: 08-9771555/7/8
  • 08-9771555/7/8:تل
 
 
בעלי תפקידים:
שם המנהלטלפוןדואר אלקטרוני
שרה שוהם
08-9771417  

8 /7 /08-9771555

 saras@ramla.muni.il

מכרזים מחלקת משאבי אנוש

קרא עוד - מכרזים מחלקת משאבי אנוש
Facebook